tisdag 22 juni 2010

Nu börjar det hända saker!

I veckan som varit har det varit full aktivitet i vårt hus. Elektrikern har dragit all el inne i huset samt en del extra som vi har bett om. Vi ska bl.a. ha lite annan styrning av belysning både inne och ute, LED-lampor i trappen, spotlights i badrum och i takfoten ute m.m.

Köket börjar också ta form och det ser bra ut än så länge;). Innertak i såväl kök och sovrum börjar komma på plats samt vägg till sovrum 2.

Vi har fått ett nytt datum för putsen och det är ca en vecka efter midsommar. Ska bli skönt att få på putsen så att huset ser mer levande ut.

Slutligen så vill jag skicka en stor puss och kram till min söt som jag firar 5 år tillsammans med idag. Älskar dig av hela mitt hjärta och jag är så himla lycklig för att jag har dig! Ser fram emot att få dela framtiden med dig i vårt nya hus.
Kärlek..







2 kommentarer:

  1. En liten fråga bara..hur lång tid tog de för lbhus att resa huset och lägga taket? =)

    SvaraRadera
  2. Det tog en dag för snickarna att resa huset och få på takskivorna. Så det var "tätt" redan första dagen. Sedan väntade de någon vecka innan de lade takpannorna och det tog en dag sen var de nästan färdiga.

    SvaraRadera